med hanna.

nu är ja med hanna ,vi ska typ se på film och gå på stan, jusst nu kännde jag att min mage kurrar och ja kom precis på att jag inte har ätit ngn frukost och att jag är skithungrig! ojojoj nu så är klockan 13:37 omg! hahaha.
bara för att hålla er uppdaterade så är ja fortfarande hur jävla lycklig som hellst!

NÅGRA SANNINGAR OM MIG!
1:varje morgon när ja vaknar ligger jag och kramar min kudde för att jag saknar en viss person så in i hellvte.
2:jag trivs bäst på ställen där det är trångt, fullt med folk,hög musik, och där det är varmt som i en ungn.
3:alltid när jag är sjuk så ligger jag och kollar på barnfilmer/program.
4:det bästa i skolan är håltimmarna och komisarna.
5:jag älskar att dansa.
6:hanna forsberg är mitt allt.(en banan)


oj blev lite kännslosam där på slutet!
nu ska ja äta!
kyyyyyyyyyyyysseen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0