"rubrik"

hejpåer!

jag är fett stolt i dag för jag har skaffat skype både i mobilen och på datan ;D
som sagt fett stolt!
jusst nu så sitter ja och lyssnar på nationalteatern, riktig musik!
i går så va ja med hanna som sagt vi kollade film och sen så var det träning och uppvisning på bryggan (bild kommer)
efter det cyklade jag hem och ducshade och så, sen å ja pizza och sen stack jag till felicia-s. vi spelade wii men hennes lillebröder och deras kompis haha ja sööög!
sen i dag så har ja varit på talludden med felicia och hennas familj. kuligt.efter det så åkte ja till mormor och åt, faktist lite trött på pizza så det var skönt med lite omväxling!
sen drog jag hem och nu sitter jag här framför datan (;
funderar på att använda min lediga tid till att fixa bloggen, kankse gör det få se om jag orkar (:
men nu så ska jag nog sluta skriva för denna gången, kommer nog lite fler inlägg i kväll för jag är uttråkad och flummig! :D
kyyyyyyyysssssssssssen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0