inte bra alls.

hejpåer!

ja har inte bloggat på typ 100 år som ni kankse har märkt, jag vet inte varför men jag har inte haft tid och ork helt enkelt. ja vet inte varför ja kännde för att skriva ett inlägg jusst nu ja bara fick för mig att ja skulle göra det! för övrigt så är jag på topp nu jag vet inte varför jag är så glad men det visar sig väll förr eller senare, jag är bara jävligt glad jusst nu! för ungefär en vecka sedan kom jag hem i från en underbar semester på kreta!
bilder från det kommer kanske om jag har lussst haha!
även fasst jag är suuper glad och lycklig vet jag knappt vad som händer eller hur någonting hänger i hop i mitt liv längre, ja måste få allt att gå i hop!
ja MÅSTE träna träna och träna! när ja säger det till mina nära och kära så är den vanligaste komentaren : men herre guud, du är ju redan smal va ska du träna för?
fattar inte folk att ja inte tränar för att bli smal!? ja tränar fäör att holla konditionen uppe och för att inte tappa vigheten! som ni kankse vet så sk ajag på VM nu i september och då funkar det bara inte att sluta träna helt och hållet bara för att dansleketionerna har slutat!
för 2-3 dagar sedan var jag och gruppen på böda sand i amandas sommarstuga vi visade upp på böda på minidiscot ahha , det roliogase var när två tjejer kom fram och frågade om de fick våra autografer, vi ble jätteförvånade men så klart jätte glada, det var värkligen ones in a life time!
förutom uppvisningen så tog vi det lugnt badade och solade käftade med några idioter på campingen och lite sånt.
men en grej som jag värkligen har inset är att paljetter och campinglivet inte går i hop! vi var i ebbas husvagn och skulle fixa oss inför uppvisningen ,för er som inte vet så har vi höga toffsar och är helt jävla översminkade med glitter och hela våra kläder glittrar. så ja kan faktis förstå att folk undarde lite när det kommer 7 st glada och taggade tejer och börjar stracha och sminka sig på den lilla husvagns tomten , men en grej jag inte förstår är varför i helveta alla jävla männsikor bara sitter och gloooor! de glor och glor och glor! men aså det fatta ju att dte rä ngt på g så istället för att fråga va det är vi ska göra så bara stirrar de!ushhh ja hatar campingar!
b och dessutom så stinker dte grillos i från varenda jävla husvagn/ bil på kvällen det är ju bara sååå .. ne ja finner inte de rätta orden utan att förolämpa ngn.
hahah herre guuud!

ja det var ju lite text som poppade upp i skallen på mig ahah. bloggen är jävligt tråkig nu och det komemr att bli bättre det svär ja på till hösten men anledningen att den är tråkig nu är att jag är tråkig nu, ja går runt som en sommarzombie i ösregn och hatar vädert haha :D
fast som sagt är endån jävligt lycklig!
nu så är det dags att säga godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0