stan.

nu så ska ja dra till stan med mamma ja har inte träffat henne på typ en vecka nu känns det som, skönt att hon är hemma!
vi ska som sagt till stan ja måste köpa kläder!!! i går så var ja med molly en stund på stan så jag har hittat lite "vill ha" grejer ;).
förutom att vara med molly så va ja med elli, vi typ fixade naglarna och så hon är helt sjuukt gryyyymm på det! (bild kommer)
i morron så ska jag KANSKE gå på bio med linda vi får se hur det bli med det. på tisdag så ska jag vara med louise dybring, jag har ingen aning vad vi ska hitta på haha. sen på tisdagkvällen ska ja träna med gruppen och sen ha uppvisning på bryggan , sen efter det ska ja hem dusha och ta det lugnt.
känns som att jag har fullt upp;)
jag är fortfarande lika glad och lycklig som jag så lätt uttryckte mig i går!
föressten jag har hittat världens roligaste människa! hennes namn är jenna marbels , ni kanske har hört talas om henne?
http://www.jennamarblesblog.com/videos.html ←en länk till hennes blogg!
ja tycker att alla borde kolla in videon am vad hennes hudar gör näe hon är borta, jag skrattade tills jag inte kunde skratta mer *logiskt* haha.

den bästa låten jusst nu är →http://www.youtube.com/watch?v=_Wm5wWCuURU det är en remix på en "the sounds" låt.
sjukt bra!
guuuud vad jag saknar min älskade hanna hon är på öland i sin jävla stuga!

SCEMA FÖR DENNA VECKAN:

SÖNDAG: stan & shoppa.
MÅNDAG:ev, gå på bio med linda.
TISDAG:va med louise ,träna klockan 16:00 och visa upp på bryggan 19:00.
ONSDAG:va med felicia-s.
TORSDAG:känner på mig att det är något men kan inte komma på vad det är.
FREDAG:sååå långt har jag inte kommit ennu.

ja nu vet ni lite om vad ja ska hitta på i dag och dagarna framöver( bilder från stan aknske kommer i fall jag hittar något)

bild på ellis naglar↓
hon är het fantastisk, äckta naglar hela vägen!
puuuuussssss;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0