i dag har jag svarta trosor i morgon blir det vita.

tjooo!

efter typ fyra dagars pause från bloggandet är jag tillbax;o.
de senaste dagarna har jag varit på tjejkväll hos ebba och sovit över hos henne ,sovit över hoss amy i färgestaden sen så dansade jag och de andra tjejerna i attraction på en modevisning på byttan. allt gick perfa!
jag tyckte att hon som sminkade mig var jätte duktig.
sen i dag så var jag på stan med min mamma och kollade runt lite sedan gick vi och kollade in den nya saolongen som min frisör har bytt till, suuper fint!
och  nu så sitter jag hemma hos ebba, jag hon och alice ska ha lite tjejmys...♥(mysigt)
vi kollar på sex and the city ovh äret ostbågar:D!

nu lite danssnack:

vi ska alltså ha typ workout i sommar med gruppen , vi ska ha lite "gruppträningar" där vi övar på dansen, sen så ska vi träna var för sig dvs; löpning , styrka , vighet & samtidigt fäörsöka att njuta av sommarlovet;)
jag kommer att dööööh!

nu lite kort om mig.

jag heter felicia och tränar och  tävlar för dansinstitutet i kalmar. jag bor med min mamma i en snygg fräsig trea.
mit liv består av att dansa dansa plugg va med kompisar och bara hitta på galna saker;D
jag älskar mat i alla mängder och former, om jag inte hade dansat så hade jag jag förmodligen varit världens fetaste fjortonåring;)
hahahahahahah...(humor)
förutom dansen ( disco , jazz) så går jag på ju-jutsu jag vet inte hur länge jag kommer att kunna hålla på med den för jag  har ju så fullt upp med dansen:D

lite kort om mina kännslor för dansen...hahah

dansen är lixom mitt liv, det jag tänker på och det jag drömmer om.
även om jag har haft en jobbig dag i skolan så släpper allt det jobbiga så fort jag börjar röra med mig i tackt med musiken!
wiiiiiiii8rh!
jag måste vara lite oserriös också annars så går det intexD.

okej a nu hå hoppas jag att ni har fått lite insikt i min vardag och min personlighet!
kysssssssssssssss!
grymt sa grisen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0