"

hej alla barnrumpor!
i dag var jag på gabriella's konfa.
jag typ trodde att jag skulle dö i kyrkan asså!
jag typ klappade händerna vid fel tillfälle hela tiden!
ushh!
efter kyrkan så var vi hemma hos gabby och hade det myspys♥
gabbi fick så klart en massa fina konfa presenter, orkar inmte räkna upp dem nu.

men aja,
för typ två timmar sedan så slutade jag att spamma ett justin beiber klipp på youtube med " fest hos mange" det var skitakul!:D

och nu så sitter jag och chattar med danne på msn ,jag har typ inte varit inne på msn på typ 100 år efter som att jag fick virus på det hhhaa, men nu så fukar det:)♥
nu ett litet låttipps: fest hos mange:D
älskar låten och det var så jävla kul att spamma den!

förutom det så känns det ganska så komlpiserat jlusst nu, men det ska bli skönt med lite hårdträning att rensa huvudet med!:Dkysssssssssssssar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0